Summa sidvisningar

fredag 24 maj 2013

utvärdering må bra vecka!:)

Vi har i veckan gjort massa aktiviteter under veckan. Måndag: vi gick skogs promenad genom Bonusdelen det tyckte jag var kul men det var lite jobbigt, vi grillade i Råhult efter en bit. Tisdag: vi pratade om kost och hälsa och vad som är nyttigt och vad som är onyttigt och på eftermiddagen gick vi ner till kulturum och såg på en bra konsert. Onsdag: vi provade på sporterna som vi valt och jag valde vattengympa det var rätt kul vi gick ner till björndammens simhall och tränade med musik och Karin höll i vattengympan. Torsdag: spelade vi rugby med riktiga proffs dem var från spartacus vi hade också dans och batik det var ganska rörig dag men det gick bra ändå fredag: tränade vi på Friskis och Svettis och det var rätt kul det med resten tittade vi på lilla aktuellt och nu sitter jag och skriver.
Det roligaste var nog rugbyn och batiken och prova på sport det var roligast för att rugbyn var rätt nyttig.
Batiken var rolig för att tröjan jag färgade blev så fin. När jag provade på sporten vattengympa trodde jag inte det skulle vara så roligt men det blev det för att jag älskar att vara i vatten och så fick vi fri sim efter gympan och det var så kul. Nästa år vill jag att vi åker till gökboet det är så roligt där och man springer och tränar där också. Annars tyckte jag att hela veckan var superbra. Min insats under veckan jag var lite trög men jag rättade upp mig resten av veckan.       SLUT<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar